въвеждане в редовна експлоатация на търговския обект или дру
Публикувано на: 17 Мар 2014, 04:04
Здравейте, проблема ми е следния:
Наскоро наехме помещение в к.к Слънчев бряг с цел да отворим магазин за продажба на алкохол, цигари и пакетирани стоки. Оборудвахме помещението с всичко необходимо, изпълнихме всички изисквания на ХЕИ
както и - касов апарат (закупуване, фискализация, договор за сервиз) и т.н. като междувременно подадохме пълен комплект документи за издаване на разрешително за продажба на тютюневи изделия в Агенция Митници - Бургас. Документите ни бяха приети от любезните служителки НО след около месец получихме писмо от началника на съответната агенция като в него се споменава ,че ни е отказано въпросното разрешително и трябва в 14 дневен срок да представим - (копие от разрешението за въвеждане в редовна експлоатация на търговския обект или друг документ, удостоверяващ предназначението му, издадено от съответния компетентен орган) - и от тук започнаха проблемите.
Малко повече за помещението:
Каква е реалността - помещението се намира на партера на 4-5 етажна жилищна сграда - като в съседство с нашето - има още 6 помещения разположени в една линия с лица към алея а всичко останало са апартаменти, студиа и т.н - отдавна разпродадени на Англичани, Руснаци и какви ли още не.....
Какво пише в документите - в договора за наем пише, че собственика ни отдава под наем МАГАЗИН с еди-каква си площ и т.н....в Нотариалния акт на помещението също пише ,че предмета на сделката е МАГАЗИН N;5_1 находящ се във вход едиси-кой на пет етажна жилищна сграда, състояща се от приземен, три жилищни, един покривен етаж изградена в дворно място.....
Какво пише в удостоверението за пускане в експлоатация което приложихме към комплекта с документи подадени от нас към Агенция Митници Бургас и въз основа на което ни беше отказано издаването на съответния лиценз; - Удостоверение N;.../25.11.2005 за въвеждане в експлоатация на строеж; Сграда Алабала - с фризьорски салон и кафене.... подписи печати всичко наред - а за магазини нищо не се споменава но пък нито има фризьорски салон нито кафене а - и шестте си работят като магазини с различна дейност дори в единия продават и цигари. Подадохме искане към община Несебър дали има някой от въпросните документи за нашето помещение оказа се ,че няма издаван никакъв документ за пускане в експлоатация специално за помещението а само това което е за цялата сграда.
Въпросът ми е - може ли Нотариалния акт или с някой от другите документи да удостоверим предназначението на помещението -а именно че е магазин - пред въпросната агенция или пък може ли да използваме това че в документа за въвеждане в експлоатация на цялата сграда пише ,че се въвежда сграда- с фризьорски салон и кафене като представим нашето помещение като въпросното кафене споменато в документа.
Благодаря Ви за вниманието и ще съм много-благодарен за всеки съвет или помощ !!!!
Уточнение - Помещението е работило като офис. Сградата е пусната 2005г.
Наскоро наехме помещение в к.к Слънчев бряг с цел да отворим магазин за продажба на алкохол, цигари и пакетирани стоки. Оборудвахме помещението с всичко необходимо, изпълнихме всички изисквания на ХЕИ
както и - касов апарат (закупуване, фискализация, договор за сервиз) и т.н. като междувременно подадохме пълен комплект документи за издаване на разрешително за продажба на тютюневи изделия в Агенция Митници - Бургас. Документите ни бяха приети от любезните служителки НО след около месец получихме писмо от началника на съответната агенция като в него се споменава ,че ни е отказано въпросното разрешително и трябва в 14 дневен срок да представим - (копие от разрешението за въвеждане в редовна експлоатация на търговския обект или друг документ, удостоверяващ предназначението му, издадено от съответния компетентен орган) - и от тук започнаха проблемите.
Малко повече за помещението:
Каква е реалността - помещението се намира на партера на 4-5 етажна жилищна сграда - като в съседство с нашето - има още 6 помещения разположени в една линия с лица към алея а всичко останало са апартаменти, студиа и т.н - отдавна разпродадени на Англичани, Руснаци и какви ли още не.....
Какво пише в документите - в договора за наем пише, че собственика ни отдава под наем МАГАЗИН с еди-каква си площ и т.н....в Нотариалния акт на помещението също пише ,че предмета на сделката е МАГАЗИН N;5_1 находящ се във вход едиси-кой на пет етажна жилищна сграда, състояща се от приземен, три жилищни, един покривен етаж изградена в дворно място.....
Какво пише в удостоверението за пускане в експлоатация което приложихме към комплекта с документи подадени от нас към Агенция Митници Бургас и въз основа на което ни беше отказано издаването на съответния лиценз; - Удостоверение N;.../25.11.2005 за въвеждане в експлоатация на строеж; Сграда Алабала - с фризьорски салон и кафене.... подписи печати всичко наред - а за магазини нищо не се споменава но пък нито има фризьорски салон нито кафене а - и шестте си работят като магазини с различна дейност дори в единия продават и цигари. Подадохме искане към община Несебър дали има някой от въпросните документи за нашето помещение оказа се ,че няма издаван никакъв документ за пускане в експлоатация специално за помещението а само това което е за цялата сграда.
Въпросът ми е - може ли Нотариалния акт или с някой от другите документи да удостоверим предназначението на помещението -а именно че е магазин - пред въпросната агенция или пък може ли да използваме това че в документа за въвеждане в експлоатация на цялата сграда пише ,че се въвежда сграда- с фризьорски салон и кафене като представим нашето помещение като въпросното кафене споменато в документа.
Благодаря Ви за вниманието и ще съм много-благодарен за всеки съвет или помощ !!!!
Уточнение - Помещението е работило като офис. Сградата е пусната 2005г.